Okul Yönetim Paneli

Sadece okul yöneticilerinin idare.iokul.com adresinden girebildiği; okul verisini düzenleme, ders programı, nöbet programı, sınav programı, mobil ayarları yapabildiği paneldir.

iOkul yönetim sistemi hesabı oluşturma

iOkul hesabı açmak için okul yönetiminin iokul.com [https://iokul.com/?t=signup] anasayfası üzerinden Kayıt Ol butonuna tıklayarak başvuruda bulunması gerekmektedir. iOkul Okul Yönetim Sistemi Başvuru FormuYaptığınız başvuruya istinaden iOkul ekibi sizinle iletişime geçer ve sistem hakkında bilgilendirmelerde bulunur ve aklınıza takılan soruları cevaplarlar. Sonrasında başvuru esnasında girdiğiniz email

Yönetim paneline giriş

iOkul yönetim paneline giriş yapabilmeniz için öncelikle iOkul hesabı oluşturmanız gerekmektedir. Nasıl iOkul hesabı oluşturacağınız buradan [https://docs.iokul.com/iokul-hesabi-olusturma/] öğrenebilirsiniz. Yönetim Paneli Giriş EkranıiOkul yönetim paneline giriş için iokul.com ana sayfamızda yer alan giriş butonuna basarak idare.iokul.com yönlendirilirsiniz. Bu sayfadan size kayıt esnasında verilen giriş

Okul ders saatleri tanımlama

Okul giriş çıkış saatlerini düzenlemek için sağ üstte yer alan Hesap -> Ayarlar kısmından ulaşabilirsiniz. Okul ders giriş çıkış saatlerini doldurmadan Sınıf ekleme yapamaz ve ders programı hazırlayamazsınız. Okul ders saatleri 7 güne ve her günde 20 slot olacak şekilde otomatik ayarlanmıştır. İlk ders saatinden başlayarak okuldaki son ders saatine

Sınıf ekleme ve düzenleme

iOkul'da bulunan okul hesabınıza sınıf eklemek ve eklediğiniz sınıfları düzenlemek için idare arayüzünde yer alan "Sınıflar" modülüne tıklayın. * Açılan listenin sağ üstünde bulunan "Yeni Sınıf Ekle" butonuna tıklayın. * Karşınıza gelen penceredeki alanları doldurun. (Sınıf adı, seviye ve şube) * Ardından sağ altta bulunan "Kaydet" butonuna tıklayın. > Yukarıda bulunan "Öğrencileri Aktar" butonuna

Ders ekleme ve düzenleme

iOkul'da bulunan okulunuza ders eklemek ve eklediğiniz dersleri düzenlemek için idare arayüzünde yer alan "Dersler" modülüne tıklayın. * Açılan listenin sağ üstünde bulunan "Yeni Ders Ekle" butonuna tıklayın. * Karşınıza gelen penceredeki alanları doldurun. (Ders adı, dersin kısa adı ve haftalık ders saati) * Ardından sağ altta bulunan "Kaydet" butonuna tıklayın. * Eklemiş olduğunuz

Derslik ekleme ve düzenleme

iOkul'da bulunan okulunuza derslik eklemek ve eklediğiniz derslikleri düzenlemek için idare arayüzünde yer alan "Derslikler" modülüne tıklayın. * Açılan listenin sağ üstünde bulunan "Yeni Derslik Ekle" butonuna tıklayın. * Karşınıza gelen penceredeki alanları doldurun. (Derslik adı, kısa adı ve sınıf) * Ardından sağ altta bulunan "Kaydet" butonuna tıklayın. * Eklemiş olduğunuz bir derslikte düzenleme

Öğretmen ekleme ve düzenleme

iOkul'da bulunan okulunuza öğretmen eklemek ve eklediğiniz öğretmenleri düzenlemek için idare arayüzünde yer alan "Öğretmenler" modülüne tıklayın. * Açılan listenin sağ üstünde bulunan "Yeni Öğretmen" butonuna tıklayın. * Karşınıza gelen penceredeki alanları doldurun. (Ders adı, dersin kısa adı, unvanı ve telefon numarası) * Ardından sağ altta bulunan "Kaydet" butonuna tıklayın. * Eklemiş olduğunuz bir

Öğrenci ekleme ve düzenleme

iOkul'da bulunan okulunuza öğrenci eklemek ve eklediğiniz öğretmenleri düzenlemek için idare arayüzünde yer alan "Öğrenciler" modülüne tıklayın. * Açılan listenin sağ üstünde bulunan "Yeni Öğrenci" butonuna tıklayın. * Karşınıza gelen penceredeki alanları doldurun. (Öğrenci adı, öğrenci no, öğrenci sınıfı) * Ardından sağ altta bulunan "Kaydet" butonuna tıklayın. * Eklemiş olduğunuz bir öğrencinin bilgilerini düzenlemek

Ders atama işlemleri

iOkul idare arayüzünden (idare.iokul.com) istediğiniz sınıfa, dersliğe veya öğretmene ders atama işlemi yapabilirsiniz. Bu işlemi yapmak için: > Sağ yukarıda bulunan "+ İçe Aktar" butonuna tıklayarak direkt .XLS (Excel) formatlı dosya aracılığıyla otomatik olarak atamaları yükleyebilirsiniz. * "Ders Atamaları" modülüne tıklayın. * Yukarıda yer alan aşağı açılır menülerden atama işlemlerini gerçekleştirirsiniz. * Birden

Ders programı hazırlama

> Ders programını hazırlamaya başlamadan önce derslerin, sınıfların ve öğretmenlerin sisteme yüklendiğinden emin olun. Ayrıca öğretmenlere, sınıflara ve dersliklere de ders atama işlemlerini yapmayı unutmayın. iOkul sayesinde çok yüksek yerleşim oranıyla ve çok hızlı bir şekilde ders programı hazırlayabilirsiniz. Ders programını hazırlamak için önce "Programlar" modülüne tıklayın. * Programlar modülündeki "Öğretmen Ders

Derslik programı hazırlama

Nöbet programı hazırlama

> Nöbet programı hazırlamadan önce öğretmenlerinizin sisteme yüklü olduğundan emin olun. iOkul üzerinden bir nöbet programı hazırlayıp bunu mobil uygulamamız üzerinden öğretmenlerinizin takip etmesini sağlayabilirsiniz. Nöbet programı oluşturmak için "Programlar" modülüne tıklayın akabinde "Nöbet Programı" sekmesine tıklayın. * Nöbet programı oluşturmak için önce nöbet yerlerini belirlemelisiniz. Nöbet yerlerini eklemek için sağ yukarıda

Akıllı Tahta yönetimi

Okulunuzda bulunan akıllı tahtaları yönetmek ve listelemek için idare arayüzünde yer alan "Akıllı Tahtalar" modülüne tıklayın. > Okulunuzda bulunan akıllı tahtaları iOkul sisteminden yönetmek için, okulunuzun akıllı tahtalarına iOkul Akıllı Tahta yazılımının kurulu olması gerekmektedir. * Okulunuzda yer alan akıllı tahtaları eklemek için listenin sağ üstünde bulunan "Yeni Akıllı Tahta" butonuna tıklayın.

Sorularınız mı var?

Aradığınızı bulamadıysanız bizimle iletişime geçebilirsiniz. Size yardımcı olmak için buradayız.

You've successfully subscribed to Dokümanlar - iOkul Eğitim Teknolojileri
Great! Next, complete checkout for full access to Dokümanlar - iOkul Eğitim Teknolojileri
Welcome back! You've successfully signed in.
Unable to sign you in. Please try again.
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.